مسئول کمیته حمایت از فلسطین خانه مطبوعات خوزستان خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای رسانه مقاومت در خوزستان

بهاری گفت: مراسم بزرگداشت شهدای رسانه مقاومت به ویژه شهدای رسانه غزه با حضور  آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ - 29October 2023

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای رسانه مقاومت در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «اکبر بهاری» مسئول کمیته حمایت از فلسطین خانه مطبوعات خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای رسانه مقاومت به ویژه شهدای رسانه غزه با حضور  آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: غزه مقاوم در ۲۲ روز گذشته با مقاومت مثال زدنی و ایستادگی ایمانی به رژیم صهیونیستی خسارت ترمیم ناپذیری وارد کرده است.

بهاری گفت: در جریان مقاومت مردم غزه، ۴۰ خانه متعلق به خانواده خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فلسطینی بمباران شده و دفتر ۵۰ مؤسسه خبری و رسانه‌ای نیز مورد هجوم قرار گرفته است. علاوه بر این ماهواره یوتل‌ست تحت فشار فرانسه شبکه الاقصی را مسدود کرد.  

مسئول کمیته حمایت از فلسطین خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به شهادت بیش از ۲۴ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی یادآور شد: خبرنگاران آزاده و مقاوم اجازه ندادند رسانه صهیونیستی حقیقت را وارونه جلوه کند و روایتی غلط به افکار عمومی ارائه دهد. رژیم صهیونیستی نشان داد با حمله به بیمارستان‌ها و خبرنگاران به اصول اولیه جنگ هم پایبند نیست و مستحق نابودی است. امروز مهمترین شیوه مبارزه با رژیم صهیونسیتی تبیین جنایات و موجودیت جعلی این رژیم است.

وی متذکر شد: خانه مطبوعات به همراه شبکه الاهواز خوزستان و بسیج رسانه مراسم بزرگداشت شهدای رسانه مقاومت را در روز (سه‌شنبه ۹ آبان ماه) در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور آیت الله جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه استان، خانواده شهدا و فرهیختگان رسانه برگزار می‌کند.

وی افزود: در این مراسم همچنین از «وائل الدحدوح» خبرنگار شبکه الجزیره که پس از شهادت همسر و دو فرزندش اقدام به تهیه گزارش از جنایات رژیم صهیونیستی کرده بود، تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار