با حضور نمایندگان ولی فقیه در قم و بوشهر؛

کتاب «معصومه آل محمد (ص)» در قم نقد شد

نشست نقد و بررسی کتاب «معصومه آل محمد (ص)» همزمان با ایام رحلت شهادت گونه کریمه اهل بیت (س) با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان‌های قم و بوشهر در سالن جلسات حضرت خدیجه (س) کتابخانه حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ - 28October 2023

کتاب «معصومه آل محمد (ص)» در قم نقد شد

به گزارش دفاع‌پرس از قم، نشست نقد و بررسی کتاب «معصومه آل محمد (ص)» همزمان با ایام رحلت شهادت گونه کریمه اهل بیت (س) با همکاری کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و ادارات کل کتابخانه‌های عمومی قم و بوشهر برگزار شد.

در این نشست آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری»، امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و نویسنده کتاب «معصومه آل محمد (ص)» به ارایه توضیحاتی در خصوص کلیات این کتاب و روند نگارش آن پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی قادری، استاد حوزه و دانشگاه و منتقد این کتاب نکات قوت و ضعف کتاب را تشریح کرد.

مهدی توکلیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص کتاب و کتابخوانی تاکیدات فراوانی دارند و فرمودند، امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است.

وی بیان داشت: این امر موجب افتخار است که نمایندگان، ولی فقیه در استان‌های قم و بوشهر همواره نسبت به تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام داشته اند.

توکلیان افزود: امروز در سطح کشور سه هزار و ۷۰۰ کتابخانه عمومی با حضور هشت هزار کتابدار مشغول به فعالیت است و کتابخانه‌های عمومی از مناطق عشایری و روستایی گرفته تا مناطق شهری و مراکز استان‌ها برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است.

در نشست فوق، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) و نماینده، ولی فقیه در استان قم، نویسنده کتاب‌های «معصومه آل محمد (ص) و «شرح بزرگ زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه (س)»، حسین غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، اسماعیل رهنورد مدیر کتابخانه مسجد اعظم قم، مهدی محمدی شجاعی مدیر کتابخانه دانشگاه ادیان و مذاهب قم و جمعی از کتابداران، فعالان فرهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها