معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

نقش معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲/ ایجاد دیواره آتش ۵ کیلومتری

امیر سرتیپ دوم «ارجمندی» گفت: معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در نخستین روز رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش پنج کیلومتری را بسترسازی کرد.
کد خبر: ۶۲۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 28October 2023

کمک به عملیات پدافند ساحلی با ایجاد دیواره آتش ۵ کیلومتریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «میسر ارجمندی» معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا با اشاره به همکاری همه‌جانبه تمامی رسته‌ها برای نمایش هرچه بهتر این رزمایش، اظهار داشت: آماده کردن زمین رزمایش برای حرکت تجهیزات زرهی و فراز و فرود بالگرد‌ها از هفته‌ها قبل از این رزمایش شروع شد تا در مراحل اجرایی رزمایش مشکلی به وجود نیاید.

امیر ارجمندی افزود: معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در این رزمایش ۲ روزه جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی و عملیات آفندی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش پنج کیلومتری را بسترسازی کرد.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا با بیان اینکه همکاری رسته‌های مختلف، عامل اصلی موفقیت یک عملیات یا رزمایش است، خاطرنشان کرد: گروه مهندسی رزمی در این رزمایش بنابر دستور، اقدام به ایجاد زمین مسلح و دیوار‌های آتش در چندین بخش کرده که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار