امام جمعه خاش:

مقابله با رژیم صهیونیستی وظیفه مهم امت اسلامی است

حجت‌الاسلام «دهقان» گفت: جهاد در عصر حاضر فرض بوده و مقابله امت اسلامی با جانیان رژیم غاصب اسرائیل وظیفه مهم مسلمانان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 28October 2023

مقابله با جانیان رژیم صهیونسیتی، وظیفه مهم امت اسلامی استحجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در سه هفته اخیر جنایت‌های وحشتناکی را رخ داده که قلب تمام مسلمانان و ملت‌های آزاده دنیا جریحه‌دار گشته، زیرا این جانیان به زنان و کودکان و مردم عادی رحم نداشته و بدترین ظلم و جنایت را روا می دارند‌.

وی گفت: امت اسلامی باید بر علیه ظالمان و مستکبران متحد و منسجم شوند، زیرا نصرت‌الله در همگرایی و همبستگی و همدلی است.

امام جمعه خاش ادامه داد: نابودی دشمنان اسلام به امید خداوند نزدیک است، زیرا خدای متعال در قبال ظلم بر مظلومان بی‌تفاوت نخواهد بود و امداد و نصرت الهی به یاری مجاهدان غزه و فلسطین می آید.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها سکوت کرده و یا موضع ضعف از خود نشان می دهند.

امام جمعه خاش گفت: هم اینک در قلب دشمنان صهیونیستی و آمریکایی ترس و وحشت سایه افکنده و اراده پروردگار متعال پیروزی مردم مظلوم بوده و با تقویت جبهه مقاومت و همبستگی مسلمانان و حمایت از مظلومان غزه، یقیناً در جبهه دشمن شکست می آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها