درگیری نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیست در جنین

نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری مانع پیشروی اشغالگران صهیونیست در این منطقه شدند.
کد خبر: ۶۲۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 27October 2023

درگیری نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیست در جنینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست همزمان با تشدید حملات خود علیه نوار غزه، یورش به مناطق مختلف کرانه باختری را نیز ادامه می‌دهند به طوری که در جریان حمله به شهر و اطراف اردوگاه جنین بامداد امروز جمعه دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین قسام عبدالحافظ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر قلقیلیه به بامداد امروز به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان درگیری‌های اردوگاه جنین دست کم ۸ فلسطینی زخمی شده و سه تن به شهادت رسیده اند.

گردان جنین وابسته به سرایاالقدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مقاومت فلسطین چندین ساعت با عناصر رژیم صهیونیستی که به اطراف اردوگاه جنین نفوذ کرده بودند درگیر شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در جریان این درگیری‌های سنگین، تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند. اشغالگران صهیونیست بعد از این شکست اقدام به تخریب خیابان‌های منطقه کردند.

فلسطین الیوم گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودروی امدادرسان هلال احمر فلسطین را در جنین با شلیک گلوله هدف قرار داد. نظامیان صهیونیست همچنین یک محله در قلقیلیه را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار