در همایش پیمان‌نگاری نمایندگان شهر‌های مازندران عنوان شد؛

نماینده جنبش حماس: مقاومت تنها راه پیروزی است

خالد قدومی گفت: مقاومت تنها راه پیروزی است و ان‌شاءالله پیروزی بزرگ محقق می‌شود و نماز فتح‌الفتوح را با هم در مسجد‌الاقصی بخوانیم.
کد خبر: ۶۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 27October 2023

نماینده جنبش حماس: مقاومت تنها راه پیروزی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس شب گذشته در همایش پیمان‌نگاری نمایندگان شهر‌های مازندران که در روستای کیاپی (دهکده مقاومت) برگزار شد، با بیان اینکه به دلیل حضور در دهکده کیاپی احساس غرور می‌کنم، اظهار داشت: کیاپی و مازندران نقش پررنگ در مقاومت و ایثار دارد.

قدومی با عنوان اینکه «طوفان الاقصی» زیر پرچم مسجد الاقصی و قبله اول مسلمانان آغاز شده است، افزود: هر روز حرمت این مقدسات توسط رهبران رژیم صهیونیستی، هتک می‌شود و این اقدام پیشینه ۷۵ ساله دارد.

نماینده جنبش حماس گفت: این ظلم و جنایت از چند روز قبل شروع نشد بلکه از چند قرن و سال‌های قبل آغاز شده است و متأسفانه بایدن می‌گوید اسرائیل دفاع از خود می‌کند، اما آیا بمباران منازل و مدارس و بیمارستان‌ها دفاع محسوب می‌شود و متأسفانه دنیا این جنایت را نمی‌خواهد ببیند.

وی افزود: عملیات «طوفان الاقصی» تهدید جدی علیه موجودیت رژیم صهیونیستی توسط مجاهدان فلسطینی انجام شد و بایدن از روز شروع این عملیات در اتاق جنگ اسرائیل حضور دارد.

خالد قدومی با بیان اینکه جهاد لباس تقوا و عزت است، گفت: زبان مقابله با جنایتکاران صلح و سازش، سیاست و دیپلماسی نیست بلکه پاسخ آن مقاومت و جهاد است و کسی که جهاد را ترک کند ذلیل می‌شود.

وی با عنوان اینکه در میدان غزه دو بعد پیروزی و مقاومت وجود دارد، اذعان داشت: امروز در جبهه مقاومت، رزمندگان فلسطینی برای اولین بار توانستند خسارت سنگینی بر دشمن تحمیل کنند و از نظر تلفات انسانی، بیش از دو هزار و ۵۰۰ سرباز اسرائیل به دست جبهه مقاومت به هلاکت رسید و بیش از ۲۵۰ سرباز رژیم به اسارت درآمد که موفقیت بالا محسوب می‌شود.

قدومی با اظهار اینکه به شهادت رسیدن شش هزار و ۵۰۰ شهروند عادی شامل دو هزار کودک، ۱۳۰۰ زن و دختر و ۳۰۰ فرد کهنسال فاجعه انسانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: ۷۷ مدرسه در این جنایت تخریب وبیش از ۲۰ بیمارستان و پناهگاه تخریب شده است.

نماینده جنبش حماس با عنوان اینکه غزه امروز کربلای قرن ۲۱ میلادی است، افزود: امت اسلام نباید برابر این جنایت ساکت بماند و باید مبارزه کند، زیرا گذرگاه رفح تاکنون بسته است و اجازه ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه داده نمی‌شود.

وی افزود: بعد از ۲۰ روز از ورود امدادگران جلوگیری می‌شود و تاکنون فقط ۲۰ کامیون کمک وارد شده است و تصمیم گرفتیم زبان مقاومت را برای آزادی منتهی به بهار پیروزی درپیش گیریم.

خالد قدومی با عنوان اینکه پایان «طوفان الاقصی» بهار است، اضافه کرد: طی ۲۰ روز ۱۲۵ هزار شهروند رژیم صهیونیستی اقدام به تخلیه سکونتگاه‌ها رفتند و باید تا آخر سال در پناهگاه بمانند.

وی با بیان اینکه از نظر جغرافیا محدوده جغرافیایی دشمن کاهش یافته است، گفت: امروز در ۵۰ شهر آمریکایی تظاهرات علیه جنایت اسرائیل و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین برپا می‌شود که توفیق بزرگی است.

وی با بیان اینکه آمریکا تاکنون ۴۶ مرتبه از حق وتو استفاده کرده و ده‌ها قطعنامه علیه اسرائیل را رد کرده است، گفت: مقاومت تنها راه پیروزی است و ان شاالله پیروزی بزرگ محقق می‌شود و نماز فتح الفتوح را با هم در مسجد الاقصی بخوانیم.

در این مراسم تندیس دهکده جهانی مقاومت به نماینده جنبش حماس اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار