با حضور رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل:

دادستان شهرستان نمین معرفی شد

طی مراسمی قاضی «شاهی» به سمت دادستان جدید شهر نمین معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 26October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (پنجشنبه) مراسم تکریم«جواد پروانه»دادستان‌ سابق و معارفه «حسن شاهی» به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل مقامات عالی قضایی استان اردبیل در نمین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س)، جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد و اظهار داشت: جامعه‌ بین‌المللی و مدعیان حقوق‌بشر که در مقابل  این جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها سکوت کرده و شاهد این جنایات هستند، باید در مقابل انسان‌های آزادیخواه پاسخگو باشند و انشاءالله به یاری خداوند بزودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و شکست این رژیم کودک‌کش و حامیان پلید آنان خواهیم بود.  

وی در بخش دیگر ی از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند جواد پروانه دادستان سابق نمین، حسن شاهی را به سمت دادستان جدید این حوزه معرفی کرد.

 کثیرلو به تبیین و تشریح اهمیت قضا و قضاوت به جایگاه دادستانی به عنوان مدعی العموم اشاره کرد و گفت: سمت دادستانی با انبوهی از وظایف و مسئولیت‌ها، رسالتی بسیار سنگین برعهده دارد که خدمت در این سمت را به معنای واقعی در حکم ایثار و از خود گذشتگی تبدیل کرده است.

وی کسب موفقیت در این سمت را خدمت صادقانه و شبانه‌روزی به مردم و تأمین امنیت و آرامش شهروندان ذکر کرد و گفت: مسلماً این مهم در سایه همکاری، هماهنگی و تعامل با مراجع انتظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌ها و نهادها ممکن خواهد بود.

 مقام عالی قضایی استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان نمین دارای مناطق بکر طبیعی بوده و از طرفی قطب صنعتی استان  نیز به شمار می‌رود تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه از وقوع تخلفات و جرایم می‌تواند گام‌های موثری در صیانت و حفاظت از محیط زیست این منطقه و نیز عامل کلیدی از وقوع جرائم و تخلفات در این منطقه باشد.

وی افزود ضروری است برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون برای اقدامات پیشگیرانه اتخاذ شده و مطابق با قوانین و مقررات آن را اجرا کرد.

کثیرلو در پایان حمایت دستگاه قضایی از بخش تولید و اشتغال را در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را یک اصل مهم تلقی کرد و گفت: دادگستری استان در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری به طور مستمر و مداوم از تولید و اشتغال و نیز  سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی حمایت کرده و تاکنون توانسته است تعداد زیادی از واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد را به چرخه تولید بازگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار