نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

لزوم وجود انسجام در برنامه‌های فرهنگی همدان

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: نبود انسجام در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح همدان، از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم.
کد خبر: ۶۲۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 24October 2023

لزوم وجود انسجام در برنامه‌های فرهنگی همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع)، اظهار داشت: نبود انسجام در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح همدان، از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم.

وی افزود: اگر مجموعه‌ای کار را پیش برد ما هم باید به کمک او برویم و از پیشرفت و موفقیت‌ها خوشحال شویم‌.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات موجود در حوزه مسائل فرهنگی نبود نگاه فرهنگی در بین برخی از مسئولان است. در این جلسات باید بدون تعارف صحبت کرد تا در پایان شاهد رفع مشکلات جامعه و دغدغه‌های خانواده‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف همدان وجود دارد که بدون استفاده مانده است، گفت: بارها تأکید کرده‌ام که همدان نیازمند اردوگاه‌ها و مجموعه‌های تفریحی ویژه بانوان و جوانان و مجموعه‌های ورزشی رایگان یا با حداقل هزینه می‌باشد، اما متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی با تاکید براینکه برای تأثیرگذاری در مسایل فرهنگی، اخلاص در کارها یک نیاز و ضرورت است، متذکر شد: اردوگاه‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در اختیار مجموعه‌های دولتی در سطح همدان است که بسیاری از آنها تعطیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار