در بازدید از مرکز مهارت‌آموزی سرباز دانشگاه هوایی شهید ستاری؛

فرمانده نهاجا: اقدامات مطلوبی در زمینه مهارت‌آموزی سربازان صورت گرفته است

امیر سرتیپ واحدی گفت: باتلاش خالصانه مسئولان در نیروهای‌ مسلح در زمینه مهارت‌آموزی سربازان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ - 23October 2023

فرمانده نیروی هوایی ارتش: فعالیت‌های روزانه، تمرین‌های ورزشی و نظامی و راهپیمایی‌ می‌تواند به بهبود استقامت و ارتقای روحیه سربازان کمک شایانی کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز مهارت‌آموزی سرباز دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه با بیان اینکه سربازی یک تجربه منحصر به فرد و ارزشمند در زندگی جوانان است اظهار داشت: دوران خدمت سربازی فرصت مناسبی است که جوانان را با آموزش‌های نظامی و مهارت‌های لازم آشنا می‌کند و می‌تواند تأثیرات بزرگی بر آن‌ها داشته باشد.

امیر سرتیپ واحدی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش خالصانه مسئولان در نیروهای‌ مسلح در بخش مهارت‌آموزی اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، به طوری که کارکنان‌وظیفه در پایان خدمت یک مهارت را فرا گرفته‌اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازان در دوره‌های برگزارشده مفاهیمی همچون رهبری، همکاری تیمی، انضباط و استقامت را فرا می‌گیرند، تاکید کرد: این آموزش‌ها می‌تواند در زندگی شخصی و حرفه‌ای آن‌ها مشکل‎‌گشا و کارساز باشد.

وی یادآور شد: فعالیت‌های روزانه، تمرین‌های ورزشی، راهپیمایی‌ها و تمرینات نظامی می‌تواند به بهبود استقامت و ارتقای روحیه سربازان کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه در دوران خدمت سربازی، جوانان با افراد و فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوند، تصریح کرد: این فرصت ایجاد همبستگی، افزایش تحمل و تعامل با افراد مختلف و شکل‌گیری روابط انسانی قوی را برای آنان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار