مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

کشورهای دنیا با اتحاد یکدیگر جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرند

«محمدی» گفت: شرایط مردم غزه بسیار وخیم بوده و نیاز است کشورهای دنیا با اتحاد یکدیگر جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرند.
کد خبر: ۶۲۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 21October 2023

کشورهای دنیا با اتحاد یکدیگر جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدباقر محمدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در تجمع بزرگ مرهم برای غزه که با حضور صدها نفر از امدادگران، داوطلبان و اعضای هلال احمر، کادر بهداشت و درمان، کودکان و معلولان کرمانشاه، در اعتراض به کشتار مردم بی دفاع غزه و خصوصا امدادگران و کادر درمان توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار افراد بیگناه، اظهار داشت: حمله مستقیم به اهداف غیرنظامی خصوصا واحدهای درمانی، امدادگران و آمبولانس‌ها و همچنین تخریب مدارس و منازل مسکونی حاکی از جنایات این رژیم منحوس علیه بشریت است.

وی از شهادت نزدیک به ۴۵۰۰ فلسطینی بی گناه در جریان بمباران‌های رژیم صهیونیستی یاد کرد که عمدتا زنان، کودکان و افراد غیرنظامی بوده اند و عنوان کرد: نوار غزه بالاترین تراکم جمعیتی را در دنیا داشته و احتمال بروز فاجایع بزرگ انسانی، شیوع بیماری‌ها و ... به دنبال این جنگ و ویرانی در این منطقه وجود دارد.

محمدی افزود: شرایط مردم غزه بسیار وخیم بوده و نیاز است کشورهای دنیا با اتحاد یکدیگر جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی امدادگران هلال احمر برای کمک به مردم غزه و اعزام به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در این تجمع، بیانیه مشترک جمعیت هلال احمر و کادر درمان جمهوری اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قرائت شد و تنی چند از شاعران انقلابی نیز سروده‌های خود را با مضامین حمایت از مرد فلسطین برای حضار خواندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها