در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد؛

رهبر جنبش اسلامی نیجریه: عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

«زکزاکی» گفت: عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر شکست و عقب‌نشینی لشکر پوشالی رژیم صهیونیستی است، ارتشی که پیشتر اسطوره‌ای از شکست‌ناپدیری برای همگان تلقی می‌شد.
کد خبر: ۶۲۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 20October 2023

رهبر جنبش اسلامی نیجریه: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، شیخ «ابراهیم یعقوب زکزاکی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد اظهار داشت: مردم فلسطین طی حدود ۷۰ سال گذشته تحت ظلم و ستم و قتل عام جمعی مداوم صهیونیست‌ها قرار داشته‌اند و مسلمانان جهان طی سال‌های اخیر به صورت مداوم شاهد بی‌حرمتی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی بوده‌اند.

وی با اشاره به جنایات اخیر اسراییل و حمله به بیمارستان «المعمدانی»، افزود: همانطور که در نیجریه طی سه روز هزار نفر از مسلمانان را به شهادت رساندند، قتل عام مسلمان در غزه در بمباران اسرائیل نیز برای ما تعجب و تازگی ندارد.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه ادامه داد: آنچه از شنبه هفته گذشته در عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» اتفاق افتاد، پاسخی به جنایات اسرائیل طی ۷۰ سال گذشته بود.

زکزاکی ادامه داد: در این عملیات مجاهدین فلسطینی به اهداف نظامی صهیونیستی حمله کردند و شهروندان و اماکن شهری را هدف قرار ندادند.

وی گفت: این عملیات نشان داد مراکز اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل چقدر سست و بی‌بنیان است، آن‌ها حتی هیچ اطلاعاتی نسبت به شروع طوفان الاقصی نداشتند و نتوانستند مانع اجرای آن شوند.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه بیان داشت: رژیم صهیونیستی در برابر عملیات رزمندگان فلسطینی، کودکان، زنان و افراد بی‌دفاع را با بمباران هوایی هدف قرار داد که این نشانگر ناتوانی و بزدلی این رژیم است.

زکزاکی یادآور شد: عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر شکست و عقب‌نشینی لشکر پوشالی رژیم صهیونیستی است، ارتشی که پیشتر اسطوره‌ای از شکست‌ناپدیری برای همگان تلقی می‌شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش اسلام و فرهنگ اهل‌بیت (ع) در نیجریه اشاره کرد و ابراز داشت: ما با بهره‌گیری از تعالیم اهل‌بیت (ع) به ترویج اسلام در نیجریه پرداختیم که موجب گسترش سریع جنبش اسلامی در کشورمان شد، گسترشی که تعجب مراکز تحقیقاتی را به‌همراه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها