در اجتماع مردم قم علیه رژیم اشغالگر قدس؛

سرلشکر موسوی: طوفان‌الاقصی تمام دستگاه محاسباتی دشمن را به هم ریخت/ هدف رژیم صهیونیستی نسل‌کشی و نابودی کلی غزه است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اسرائیل غاصب هر بمبی که فرو می‌ریزد و هر خانه‌ای که خراب می‌کند و هر کودکی را که به خون می‌کشد، تیشه‌ای است که به ریشه‌ی خود می‌زند، گفت: هدف رژیم صهیونیستی نسل‌کشی و نابودی کلی غزه است.
کد خبر: ۶۲۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 19October 2023

هدف رژیم صهیونیستی نسل‌کشی و نابودی کلی غزه است/ اسراییل غاصب هر بمبی که می ریزد تیشه‌ای است که به ریشه‌ی بی ریشه‌ی خود می زندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (چهارشنبه) در اجتماع مردم قم علیه رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست، بلکه قضیه فلسطین نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با اسلام است.

امیر موسوی افزود: بیش از هفت دهه از توطئه شوم قدرت‌های استعماری به‌ویژه انگلیس، علیه مسلمانان و ملت مظلوم فسطین در جعل رژیم صهیونیستی در منطقه می‌گذرد و در این دوران طولانی کشورهای مدعی حقوق بشر همواره از جنایات صهیونیست‌ها حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: فلسطین تنها سرزمینی در دنیاست که حقوق بشر در آن مستمراً نقض و ضایع می شود و کشورهای مدعی حقوق بشر همواره از غاصبان و ظالمان حمایت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۵ سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند و در این دوران طولانی، میلیون‌ها نفر از مردم این سرزمین شهید، مجروح، زندانی و آواره شده‌اند و هزاران کیلومتر از خاک فلسطین به اشغال درآمده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه انسان‌های آزاده در هر نقطه از جهان با مشاهده این همه ظلم و جنایت علیه ملتی بی‌گناه و مظلوم، متأثر و متألم می‌شوند، تصریح کرد: مقامات غربی که ادعای‌شان در خصوص حقوق بشر، آزادی و دموکراسی گوش جهانیان را پر کرده و با این حربه ها به مقابله با دولت ها و نظام های مستقل می‌پردازند، نه‌تنها علیه جنایات صهیونیستی موضع‌گیری و اقدام نکرده‌اند، بلکه حداکثر حمایت و پشتیبانی را از این رژیم غاصب به عمل آورده‌اند.

امییر موسوی گفت: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی نیز که تحت تأثیر قدرت‌های استکباری هستند در برابر این جنایات ضد بشری سکوت اختیار کرده‌اند و از جنایات رژیم صهیونیستی چشم‌پوشی می‌کنند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر از دوجنبه دارای اهمیت است؛ یکی عملیات طوفان‌الاقصی و دیگری جنایات دلخراش صهیونیست‌ها بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی شکست غیر قابل ترمیمی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد. غافلگیری اطلاعاتی، میزان بالای تلفات، افزایش خسارت به زیرساخت ها، تخریب گسترده تسلیحات و تجهیزات نظامی و تشدید شکاف‌های سیاسی بخشی از شکست‌های غیر قابل ترمیمی است که به رژیم صهیونیستی تحمیل شده است.

وی ادامه داد: برای رهایی از شکست بی‌سابقه، در ابتدا رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا با دروغ‌پردازی رسانه‌ای، جای ظالم و مظلوم را عوض کند و امپراتوری رسانه‌ای غرب نیز با دروغ‌پردازی رسانه‌ای و تصویرسازی گسترده از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

امیر موسوی با بیان اینکه مقاومت صهیونیستی برای فرار از شکست غیرقابل ترمیم، با بمباران گسترده هوایی علیه مردم بی‌دفاع غزه جنایات زیادی مرتکب شده‌اند که لازم است در دادگاه‌های بین‌المللی به آنها رسیدگی شود، افزود: در کنار حجم گسترده بمباران‌ها، قطع برق، آب، غذا و داروی ساکنان مردم غزه باعث ایجاد وضعیت دردناکی برای مردم غزه شده است.

وی با بیان اینکه ابعاد غیر انسانی این اقدام به قدری است که از طریق رسانه‌ها قابل توصیف نیست، بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که هدف این رژیم نسل‌کشی و نابودی کلی غزه است.

فرمانده کل ارتش گفت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین و مقررات کنوانسیون ژنو در حال ارتکاب جنایت جنگی در غزه است و ابایی از کشتن کودکان، زنان و همچنین خبرنگاران ندارد، مقامات کشورهای غربی هم با سفر به سرزمین‌های اشغالی، از جنایت‌های این رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا سالانه میلیاردها دلار کمک بلاعوض و تسلیحات و تجهیزات پیشرفته برای کشتار فلسطینیان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد، افزود: علاوه بر کمک‌های مالی و تسلیحاتی، رژیم صهیونیستی همواره از حمایت‌های سیاسی کشورهای غربی برخوردار بوده است.

سرلشکر موسوی در ادامه با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی تمام دستگاه محاسباتی دشمن را به هم ریخت و این اقدامات دیوانه‌واری که انجام می دهد ناشی از به هم ریختگی دستگاه محاسباتی است، خاطرنشان کرد: اگر مغزشان درست کار می‌کرد، می‌فهمیدند که هر بمبی که فرو می‌ریزند و هر خانه‌ای که خراب می‌کنند و هر کودکی را که به خون می‌کشند، تیشه‌ای است که به ریشه‌ی بی‌ریشه‌ی خود می‌زنند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار