مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

کلاس‌های درس آشنایی با دفاع مقدس به عنوان یک فرصت ویژه است

سرهنگ پاسدار «الهی‌راد» گفت: فرصت کلاس‌های درس آشنایی با دفاع مقدس به عنوان یک فرصت ویژه است که بتوانیم به بهترین وجه و بصورت علمی این فرهنگ را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
کد خبر: ۶۲۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 19October 2023

اساتید درس دفاع مقدس باید از جنس دفاع مقدس باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس امروز (پنجشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی اظهار داشت: فرصت کلاس‌های درس آشنایی با دفاع مقدس به عنوان یک فرصت ویژه است که بتوانیم به بهترین وجه و بصورت علمی این فرهنگ را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

وی گفت: اساتید با توجه به رشته تحصیلی دانشجویان، به پیوند مفاهیم دفاع مقدس با رشته‌های دانشگاهی بصورت تخصصی بحث را تبیین و تدریس کنند. در این مسیر به بومی سازی مفاهیم و تحقیقات و پژوهش‌های دانشجویان در موضوعات دفاع مقدس توجه ویژه‌ای شود و تا موضوعات پایان نامه‌های دانشجویی به سمت دفاع مقدس سوق داده شود.

در این جلسه «مژده بهرامی» مدیر تحقیقات، آموزش و پژوهش‌های دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اساتید درس دفاع مقدس از جمع پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس که سابقه تدریس در دانشگاه را دارند انتخاب می‌شوند. تدریس و تفهیم آموزه‌های دفاع مقدس با پیوند علمی دانشجویان با اساتیدی که از جنس دفاع مقدس هستند در تبیین و انتقال مفاهیم دفاع مقدس تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها