در پیامی به‌مناسبت جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه؛

سرلشکر باقری: اقدامات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در عزم فلسطینیان خدشه‌ای وارد کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: اقدامات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در عزم مجاهدان و مردم فلسطین برای پایان دادن به هفت دهه اشغالگری خدشه‌ای وارد کند.
کد خبر: ۶۲۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 18October 2023

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درپی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه و به شهادت رساندن جمع زیادی از زنان و کودکان بی‌گناه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حمله وحشیانه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در شهر غزه، که به شهادت بیش از صد‌ها نفر انسان بی‌گناه منجر شد را به ملّت فلسطین، امّت اسلامی و آزادگان جهان تسلیت می‌گویم.

رژیم اشغالگر قدس که با تحمل شکست خفت‌بار و غیر قابل ترمیم عملیات طوفان‌الاقصی، در شوک مرگ‌بار فرو رفته و تار‌های عنکبوتی خود را سست‌تر و لرزان‌تر از هر زمانی احساس کرده، در سلسله اقداماتی جنون‌آمیز، حمله هوایی و موشکی به مناطق مسکونی غزه را آغاز کرده تا شاید اقتدار پوشالی خود را بازسازی کند، اما برای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که کشتار وحشیانه صبرا و شتیلا را در خاطر دارند، تکرار این جنایات نخواهد توانست در عزم مجاهدان و مردم فلسطین برای پایان دادن به هفت دهه اشغالگری خدشه‌ای وارد کند.

در قبال این فجایع انسانی اما نهاد‌های حقوق بشری و سازمان‌های بین المللی باید به سکوت خود پایان داده و مانع از تداوم این نسل‌کشی شوند. امروز سکوت یا بسنده کردن به صدور یک بیانیه دیپلماتیک، همراهی و همسویی با رژیم خون‌ریز صهیونیستی است.

امروز سازمان ملل متحد باید با برگزاری نشست فوق‌العاده، این جنایات جنگی را متوقف و سران این رژیم جنایتکار را محاکمه کند.
دولت‌های اسلامی هم باید با بسیج امکانات و اقدامات خود، مانع از این نسل کشی دیوانه‌وار شوند و نسبت به فراهم نمودن شرایط مداوای چندین هزار مجروحان این جنایت که غالباً از زنان و کودکان بوده‌اند، اقدام عاجل صورت دهند. جمهوری اسلامی ایران نیز مانند گذشته آماده پذیرش مجروحان و اعزام گروه‌های امدادی و درمانی می‌باشد.

اما آن‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کردند، اگر این وحشی‌گری‌ها تداوم یابد، امت اسلامی و نیرو‌های مقاومت بی‌تاب شده و کسی نخواهد توانست جلوی آن‌ها را بگیرد.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها