معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قزوین:

استفاده از ظرفیت مردمی و تفکر بسیجی موجب پیشرفت امور می‌شود

کاظمی گفت: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در دوره جدید جهت افزایش روحیه بسیجی و تحولی در سازمان‌ها و مقابله با ترفند‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ - 17October 2023

استفاده از ظرفیت مردمی و تفکر بسیجی در چارچوب‌های اداری، موجب پیشرفت در امور می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قزوین در آئین تودیع و معارفه مسوول پایگاه بسیج استانداری، با اشاره به تحول سیستم اداری و اجرایی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در دوره قبل از انقلاب نگاه بالا به پایین حاکم بود، اما در دوره انقلاب باور به ایجاد تحول در سازمان‌ها و جامعه با مشارکت مردم اصل اساسی همه حرکت‌ها بوده است.

کاظمی افزود: باید به نحوی امور را پیش ببریم که مردم در اداره کشور و تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند، استفاده از ظرفیت مردمی و تفکر بسیجی در چارچوب‌های اداری، در بلندمدت باعث پیشرفت و تحول در امور خواهد شد و سرعت خدمت رسانی را بالا خواهد برد.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج تفکر بسیجی در ادارات، بیان کرد: مدیری که دارای تفکر بسیجی باشد می‌تواند منشاء تحول در سازمان باشد، در غیر این صورت مدیر یک دوره می‌آید، می‌رود و تمام می‌شود؛ مدیری که چارچوب فکری‌اش مادی باشد و با حساب و کتاب مادی به قضایا نگاه کند نمی‌تواند سبب تحول در سازمان شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در دوره جدید جهت افزایش روحیه بسیجی و تحولی در سازمان‌ها و مقابله با ترفند‌های دشمنان دارای اهمیت است. گفتنی است در پایان این جلسه، مراسم تودیع و معارفه مسئول پایگاه بسیج استانداری قزوین برگزار و ضمن تقدیر از زحمات سید جمال الدین حسینی، مصطفی فرجی به عنوان مسئول جدید پایگاه بسیج استانداری معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار