سرلشکر صفوی مطرح کرد؛

نقش مهم بقاع متبرکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بقاع متبرکه می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 17October 2023

سرلشکر صفوی: نقش مهم بقاع متبرکه در کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش وقف، بقاع متبرکه و امنیت که به‌منظور بررسی ابعاد صیانت و حفاظت از اراضی موقوفات و امنیت بقاع متبرکه برگزار شد، اظهار داشت: بنده از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی مأمور هستم که سلام ایشان را خدمت همه واقفان و خیران برسانم. همه ما با خدا عهد و پیمان بسته‌ایم که صادقانه پای وفاداری به آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی بایستیم.

سرلشکر صفوی درباره فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امامزاده عینعلی و زینعلی (ع)، تصریح کرد: ساختمان این امامزاده طی سال‌های گذشته از ۳۰۰ متر مربع به ۱۰ هزار متر مربع گسترش یافته و تا سه سال آینده به ۱۶ هزار متر مربع خواهد رسید. در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی یک باشگاه ورزشی نیز در امامزاده ایجاد و روزانه بیش از ۳۰۰ جوان در آن مشغول ورزش هستند؛ بقاع متبرکه می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأسیس مرکز طب سنتی در این امامزاده را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مکان مقدس بیان و عنوان کرد: امید که خدا توفیق دهد اهل وقف، ایمان، کار خیر و مردم‌داری و تقوا باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها