در اولین همایش سراسری طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: جهاد در تمامی عرصه‌ها تکلیف سپاه است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد در تمامی عرصه‌ها را تکلیف و رسالت خود می‌داند و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش ملت ایران را تنها به یک عرصه، محدود نمی‌کند.
کد خبر: ۶۲۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ - 17October 2023

نماینده ولی‌فقیه در سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین همایش سراسری طرح و برنامه‌ریزی راهبردی با بیان اینکه سبک زندگی فردی و سازمانی هر جامعه و سازمان را شاکله و شخصیت آن می‌سازد، اظهار داشت: هویت و شاکله یک انسان و سازمان را خواسته‌ها و گرایش‌ها و تعلقات آن می‌سازد؛ از این رو قیمت انسان‌ها را مطالبات آن‌ها تعیین می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: بنابر آموزه‌های قرآنی، سرچشمه گرایش‌ها، آگاهی‌ها و اقتضائات عقلی است و اگر انسان به چیزی آگاهی یافت طالب آن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه جهاد همه‌جانبه برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن با حاکمیت سیاسی اسلام مشکل دارد، گفت: الگوی الهی که در انقلاب اسلامی بکارگیری شده، امروز جبهه دشمنان را با چالش‌های جدی و افول مواجه کرده است.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها اذعان دارند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است و سپاه پاسدار این انقلاب با موجودیت پویا، پیش‌رونده و پیش‌برنده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی عمل‌زدگی، روزمرگی و انفعال برابر حوادث را از موانع مهم در پیشبرد اهداف یک سازمان عنوان و تصریح کرد: امروز سپاه جهاد در تمامی میدان‌ها و عرصه‌ها را برخود تکلیف می‌داند و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش مردم را به یک عرصه و بُعد محدود نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سپاه و بسیج ظرفیت الگو شدن برای همگان را دارند و بسیج ظرفیت بی‌بدیلی است که امروز در اقصی‌نقاط دنیا به الگویی تعیین‌کننده و ارزشمند تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار