رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توزیع ۸۲ هزار سری جهیزیه در سال گذشته/ توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان از وظایف اصلی کمیته امداد است

بختیاری گفت: سال گذشته ۸۲ هزار سری جهیزیه توزیع شد که به جهت خرید از تولیدکنندگان داخلی ۲۴۰ میلیارد تومان صرفه جویی شد و این امر موجب رشد تولید نیز می شود.
کد خبر: ۶۲۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۵ - 17October 2023

توزیع ۸۲ هزار سری جهیزیه در سال گذشته/ توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات از وظایف اصلی کمیته امداد است«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه ماموریت کمیته امداد مدد به حیات، زندگی و کار است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف با رعایت تکریم از وظایف اصلی کمیته امداد است.

بختیاری با اشاره به انجام کارهای بزرگ در قرارگاه محرومیت زدایی سازندگی، افزود: یکی از فرآیندهای توانمندسازی ازدواج است، سال‌هاست از قانون جوانی جمعیت حرف می‌زنند و این قانون در مجلس یازدهم تصویب شد که تا حدودی می تواند ما را به این سمت سوق دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه امروز با هم افزایی کمیته امداد، سپاه و بسیج جهزیه بین مددجویان کمیته امداد و نیازمند توزیع می‌شود، افزود: سال گذشته ۸۲ هزار سری جهیزیه توزیع شد که به جهت خرید از تولیدکنندگان داخلی ۲۴۰ میلیارد تومان صرفه جویی شد و این امر موجب رشد تولید نیز می شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار