اجتماع دانشگاهیان سمنان در حمایت از مردم فلسطین

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها گردهم آمدند.
کد خبر: ۶۲۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 16October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان امروز در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها گردهم آمدند و در یادمان شهدای گمنام دانشگاه شعارهای ضد استکباری سر دادند.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع ضمن سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، نصر من الله، مرگ بر آمریکا، ما همه سرباز تو ایم خامنه‌ای، گوش‌به‌فرمان تو ایم خامنه‌ای، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» سرداده و در بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام سید «مهدی طهماسبی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این مراسم اظهار داشت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

 طهماسبی ادامه داد: همان‌طور که امام موسی صدر گفت: اسرائیل شر مطلق است. اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه و بزرگ برای اسرائیل غاصب، افزود: بمباران و شهادت کودکان فلسطینی دل‌های انسان را جریحه‌دار می‌کند.

در پایان بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی حماس در عملیات طوفان‌زا علیه مواضع رژیم صهیونیستی قرائت شد و شرکت‌کنندگان در این تجمع، ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و عرض تبریک پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطینی، بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و حذف غده سرطانی اسرائیل از معادلات فلسطین و منطقه تأکید ورزیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار