معاون اجرایی ارتش در جمع خبرنگاران:

نقش روحانیون در دفاع مقدس/ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در عرصه معنویت‌افزایی قدم‌های مؤثری برداشته است

امیر سرتیپ محمودی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در جهت حفظ و ارتقای بنیه معنوی کارکنان ارتش و در تعامل با فرماندهان قدم‌های مؤثری برداشته است.
کد خبر: ۶۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 16October 2023

نقش روحانیون در دفاع مقدس/ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در عرصه معنویت‌افزایی قدم‌های مؤثری برداشته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در حاشیه آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان و ضد انقلاب در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند، اما امام راحل با هوشمندی، بصیرت و با انتصاب فرماندهان متدین، انقلابی و جهادی در جهت حفظ ارتش تلاش مؤثری انجام دادند.

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه عقیدتی سیاسی در کنار فرماندهان در حفظ ارتش نقش بزرگی ایفا کرده است، افزود: امام راحل در آن زمان دستور تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را نیز دادند تا در کنار فرماندهان و به‌منظور حفظ و صیانت کارکنان ارتش این سازمان نقش بسزایی ایفا کند.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی شاهد بودیم که روحانیون در طراحی عملیات‌ها در کنار فرماندهان حضور و نقش مؤثری داشتند.

امیر محمودی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جهت حفظ و ارتقای بنیه معنوی کارکنان ارتش و در تعامل با فرماندهان قدم‌های مؤثری برداشته است، یادآور شد: امروز در ارتش از کارکنانی فداکار، ایثارگر، ازخودگذشته و ولایتمدار برخورداریم؛ همچنین بخشی از این عزیزان از نیرو‌های مختلف، در دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار