در حرم مطهر امام خمینی (ره)؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: «طوفان‌الاقصی» واکنشی طبیعی به جنایات صهیونیست‌هاست/ ارتش در اوج موفقیت و اقتدار است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه صهیونیست‌های بی‌رحم غزه را به کربلای دیگری تبدیل کردند، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی واکنشی طبیعی به ظلم‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ - 16October 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: «طوفان‌الاقصی» واکنشی طبیعی به جنایات صهیونیست‌هاست/ ارتش در اوج موفقیت و اقتدار استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس این سازمان که صبح امروز (دوشنبه) در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ۴۴ سال پیش با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تصویب امام راحل، سازمان عقیدتی سیاسی رسماً در ارتش شکل گرفت و تا به امروز پرچم تبلیغ دین و معارف اسلامی را به دوش کشیده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جزو سازمان‌های بسیار موفق در حوزه‌های محوله بوده است، افزود: در قانون ارتش اهدافی برای تأسیس عقیدتی سیاسی تعریف شده که شامل تعمیق، ترویج، گسترش و تقویت باور‌های دینی کارکنان شریف و نجیب و متدین ارتش، اطلاع‌رسانی توسط تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی و انتشار اخبار موفقیت‌های مختلفی همچون توفیقات نظامی و توان بازدارندگی است و باید در این حوزه‌ها اطلاع‌رسانی‌های اقناعی صورت گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج موفقیت و اقتدار قرار دارد و با وجود نیرو‌های مسلح مقتدر و توانمندمان دشمن حتی تصور تجاوز را هم به ذهن خود راه نمی‌دهد، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما بسیار قوی و همیشه پای کار هستند و توانمندی این نیرو‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود‌.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش الهی، قرآنی و تمام‌عیار اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) می‌فرمایند که ارتش به برکت جمهوری اسلامی ایران در بخش‌هایی نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است و می‌توان آن را به‌عنوان الگو به سایر بخش‌های کشور نشان داد، معظم‌له مبالغه نمی‌کنند و همان را به زبان جاری می‌کنند که حجت شرعی دارند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ارتش در بخش‌های مختلفی همچون اعتقادات، اخلاق و معارف دینی به تعالی رسیده است، یادآور شد: انسان از توانمندی و شکوفایی ارتش در عرصه‌های مختلف لذت می‌برد و خدا را به خاطر داشتن چنین ارتش افتخارآمیزی شاکریم. سند گویای دیگر افتخارات این سازمان، ۴۸ هزار شهیدی است که تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه امروز ارتش با همه ظرفیت خود در خدمت انقلاب و اسلام است، اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که در سازمان عقیدتی سیاسی، سرباز این ارتش پرافتخار و ملت شریف ایران هستیم.

وی در ادامه درباره تحولات فلسطین اشغالی گفت: این تجدید پیمان، با آفرینش حماسه تاریخ‌ساز توسط مجاهدان و نیرو‌های مقاومت فلسطین با اجرایی کردن عملیات طوفان الاقصی همزمان شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ۷۵ سال است که سرزمین‌های فلسطین به اشغال صهیونیست‌های غاصب درآمده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی عامل ۷۵ سال کشتار، جنایت، خون‌ریزی، شکنجه، زندان و تحمیل گرسنگی، تشنگی و آوارگی بر ملتی است که بیش از ۲ هزار سال در این سرزمین ریشه داشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عده‌ای انسان بی‌رحم و جنایت‌پیشه این سرزمین‌ها را اشغال و انواع جنایت‌ها را علیه این ملت مظلوم اعمال کردند.

وی افزود: طبیعی است که هرکسی خانه‌اش اشغال شود با شمشیر، سنگ، مشت، فریاد و هر ابزار‌ی با اشغالگر مقابله می‌کند تا دیگران مطلع شوند که خانه آن‌ها اشغال شده است؛ دنیا باید بداند که فلسطین خانه فلسطینیان است و صهیونیست‌ها متجاوز هستند. آیا سکوت در این شرایط جایز است؟ وجدان انسان‌ها کجا رفته است؟

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک واکنش طبیعی به ظلم‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی است، افزود: صهیونیست‌های بی‌رحم غزه را به کربلای دیگری تبدیل کردند. امروز اگر کسی در کنار غزه بایستد، حسینی و در غیر این‌صورت یزیدی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: ننگ بر آن‌هایی که ظلم صهیونیست‌ها را می‌بینند، ولی در برابر ظالم نمی‌ایستند و سکوت می‌کنند.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) پرچم‌داران و طلایه‌داران دفاع از مظلومین عالم و مقابله با ظالم هستند و ما با تأسی از امامین انقلاب باید همین راه را ادامه دهیم؛ در غیر این‌صورت حسینی نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: امروز در کنار حرم مطهر امام راحل پیمان می‌بندیم که همه آرمان‌های او را پی گرفته و با همه ظرفیت در خدمت آرمان‌های انقلاب باشیم. ما سربازان فرهنگی امام خمینی (ره) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در کنار ارتش انقلابی، قرآنی، معنویت، حزب الهی و با بصیرت پیمان می‌بندیم که آرمان فلسطین را همچون آرمان انقلاب اسلامی تا آخرین نفس پیگیری کنیم و دور نخواهد بود که شاهد اقامه نماز امت اسلامی به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در قدس شریف خواهیم بود؛ إن‌ شاءالله.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار