حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در نشست رؤسای ستاد‌های انتخابات کشور مطرح شد؛

معاون سیاسی وزیر کشور: ثبت‌نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس از ۲۷ مهر/ ثبت‌نام غیرحضوری است

شاهچراغی گفت: ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر شروع می‌شود و تا سوم آبان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۲۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 15October 2023

معاون سیاسی وزیر کشور:به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور امروز در حاشیه نشست معاونین سیاسی استانداری‌ها و رؤسای ستاد‌های انتخاباتی سراسر کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما الحمدالله آماده‌ایم تا انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار پرشور برگزار کنیم.

وی افزود: طبق قانون جدید انتخابات ما باید سازوکار پیش ثبت نام را ایجاد می‌کردیم و این کار را برای استعلامات لازم انجام دادیم و به خوبی صورت گرفت، در ادامه ثبت نام اصلی را داریم که فقط مختص کسانی است که در مرحله پیش ثبت نام شرکت کرده اند.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر شروع و تا ۳ آبان ادامه دارد و به صورت غیر حضوری است؛ لازم است حتما آقایان و خانم‌هایی که در پیش ثبت نام، ثبت نام کرده‌اند در ویرایش اطلاعات خود حتما دقت لازم را داشته باشند.

شاهچراغی تصریح کرد: با توجه به تصریح قانون مبنی بر شفاف بودن هزینه‌ها و امور مالی، داوطلبان باید حتما یک کارت بانکی داشته باشند و همه مخارج لازم را از طریق آن پرداخت کنند، به علاوه داوطلبان انتخاباتی باید در نظر داشته باشند که حتما ضرورت دارد که پنج سال نیاز است سابقه کار قضایی، پژوهشی و اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار