معرفی کتاب؛

«بوی نسیم»

کتاب «بوی نسیم» زندگینامه و خاطراتی از شهید «حجت‌الله موسوی» است که توسط «حدیث روشنی‌زاده» و «راضیه نادری» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۶۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵ - 16October 2023

«بوی نسیم»به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب «بوی نسیم» زندگینامه و خاطراتی از شهید «حجت‌الله موسوی» است که توسط «حدیث روشنی‌زاده» و «راضیه نادری» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 136 در صفحه توسط انتشارات «هاویر» در سال 1402 با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان چاپ و منتشر شد.

بخشی از متن کتاب:

مادرش سیّد بود. برای او احترام خاصی قائل بود و کسی را مانند او نمی‌دانست هیچ وقت فرشته زمینی‌اش را نمی‌رنجاند همیشه مادر جان صدایش می‌زد جلوی مادرش پایش را دراز نمی‌کرد با لحن مناسب با او سخن می‌گفت به خواسته‌هایش احترام می گذاشت، همه می‌گفتند خوش به‌حال فلانی  که چنین پسری دارد!

 زمانی که وارد منزل می‌شد حتی اگر سخت مریض بود جلوی مادرش بلند می‌شد یک بار آپاندیسش را عمل کرده بود دکتر گفته بود نباید از جای خودش تکان بخورد زمانی که مادرش می‌آمد تمام قد بلند می‌شد جلوی او می‌ایستاد ما به او می‌گفتیم دکتر گفته نباید بلند شوی گفت: دکتر نگفته جلوی مادرت نایست!

زمانی که می‌خواستند به جبهه بروند، وارد خرم آباد که می‌شوند آپاندیس او درد می‌گیرد می‌گوید چیزی نیست ولی همان جا به دلیل ترکیدن آپاندیس او را بستری می‌کنند.

ما به ملاقت و رفتیم. گفت همه بچه‌ها به جبهه رفته اند و من اینجا خوابیده ام. دکتر می‌گفت: آقای موسوی شما آپاندیستان  ترکیده است و هنوز آن را بخیه نکرده ایم زخمتان باز است می گفت زودتر من را مداوا کنید چون سری بعدی نمی دانم  چه زمانی نیروها ر ا به جبهه اعزام می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها