اردوی «انس با شهدا» برگزار شد

اردوی یک روزه انس با شهدا ویژه کارکنان رسمی و وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در مزار شهید حججی برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ - 12October 2023

اردوی «انس با شهدا» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، اردوی یک روزه انس با شهدا ویژه کارکنان رسمی و وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در مزار شهید حججی صبح امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» در این برنامه اظهار داشت: مسیر شهدا محقق شدن دستورات الهی در متن جامعه است زیرا فلاح دنیا و‌ آخرت در گرو پیروی از دستورات الهی است و اگر معظلاتی در جامعه هست به واسطه دوری از دستورات الهی است.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای عمل به دستورات الهی امنیت امروز جامعه است، اگر در جامعه امروز ایران امنیت حاکم است، بواسطه عمل به معنویات اسلام در موزه دفاعی است.

رضایی اضافه کرد: اگر ایران اسلامی به مرحله بازدارندگی رسیده است تنها به واسطه عمل به یک آیه قرآن است که می فرماید: «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ»

وی خاطر نشان کرد: امروز توان دفاعی ما مردم محور است، مدافعان حرم صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی حضور یافتند، موشک‌های دوربرد ایران اسلامی دشمن را به لرزه انداخته است، همه به واسطه عمل به این آیه از قرآن است تا وحشت بازدارنده برای دشمنان، ایجاد شود و ثمره رعب دشمن، امنیت است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: اگر شهید ححجی‌ها رفتند، خونشان درخت مقاومت را آب‌یاری کرد و یکی از ثمرات آن امنیت امروز است زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مدافعان حرم این مسیر را نرفته بودند، باید با آنها در شهرهای مرزی می‌جنگیدیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ثمرات این خون‌ها بیداری مردم منطقه است که امروز جلوه‌هایی از آن را در عملیات مجاهدان فلسطینی مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار