فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی ارتش در منطقه و جهان امیدآفرین است

دریادار ایرانی با اشاره به توان بالای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی در منطقه و جهان امیدآفرین شده است.
کد خبر: ۶۲۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 11October 2023

نیروی دریایی ارتش در منطقه و جهان امیدآفرین استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (چهارشنبه) در نشست تخصصی تبیین حضور ناوگروه ۸۶ با بیان اینکه دانش و علوم دریایی جمهوری اسلامی ایران کاملاً بومی است، اظهار داشت: مأموریت ناوگروه ۸۶ کار جمعی و تیمی بوده است.

دریادار ایرانی با عنوان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، این مأموریت شروع کار‌های بزرگ است، تصریح کرد: نباید از این مأموریت مغرور شویم و علاوه بر این نباید از اهداف خود کوتاه بیاییم.

فرمانده نیروی دریایی اتش با بیان اینکه وقتی این مسیر را شروع کردیم، خیلی‌ها باوری به اجرای آن نداشتند، افزود: باید ابعاد حضور و مأموریت این ناوگروه در عرصه‌های مختلف دیپلماسی تبیین شود، زیرا باید بپذیریم که دشمن ما حسابگر است.

وی گفت: در حوزه ایمنی ناوشکن دنا نیز برای اجرای مأموریت طراحی شد و این نشان از توان بالای نیروی دریایی است.

امیر ایرانی با تاکید به اینکه نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی است اظهار داشت: مأموریت‌های جدیدی در پیش داریم و باید خود را برای آن آماده کنیم و امروز بدانیم که همه به نیروی دریایی در منطقه و جهان به یک نیروی امیدآفرین می‌نگرند و رفتار جهان پس از مأموریت با ما تغییر کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار