منابع بیمارستانی فلسطینی در غزه:

مجروحان در غزه جان می‌دهند/ دنیا ساکت است

صهیونیست‌ها از هیچ جنایتی در غزه دریغ نمی‌کنند و عامدانه عوامل امدادی را هدف قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۲۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 11October 2023

مجروحان در غزه جان می‌دهند/ دنیا ساکت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران اسرائیلی مرتکب جنایت علیه نیروهای امدادی شدند و چهار نفر را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: نیروهای امدادی به رسیدگی به مجروحان با وجود رفتار جنایتکارانه اشغالگران ادامه خواهند داد. نیروهای ما از جنایات اشغالگران رنج می‌برند و دنیا ساکت است و تحرکی به عمل نمی‌آورد. پزشکان ما به طور شبانه روزی با وجود دریافت خبر شهادت افراد خانواده‌های خود به فعالیت و رسیدگی به مجروحان ادامه می‌دهند.

منابع فلسطینی از حملات عمدی رژیم صهیونیستی به این نیروها خبر دادند.

از سوی دیگر آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) روز چهارشنبه اعلام کرد که ۹ نفر از کارمندان سازمان ملل بر اثر بمباران در نوار غزه کشته شده اند.

ژولیت توما، مدیر رسانه و ارتباطات آنروا بر اهمیت بالای حفاظت از تمامی غیرنظامیان در هر زمانی از جمله در زمان درگیری‌ها بر اساس قوانین جنگ تاکید و خاطرنشان کرد: این آژانس به دلیل شرایط فعلی مجبور به تعطیلی ۱۴ مرکز توزیع مواد غذایی و کاهش فعالیت خود شد.

این درحالی است که حملات سنگین رژیم صهیونیستی به بندر غزه ادامه دارد.

همزمان منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که با قطع آب و برق، اوضاع در غزه بسیار اسفبار شده است.

این منابع بیان کردند: شمار زیاد مجروحان خارج از توان بیمارستانهاست و بسیاری در معرض مرگ قرار دارند. ما خواستار گشودن گذرگاه‌های امن هستیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها