نماینده پارلمان اروپا: چرا کسی اسرائیل را تروریست نمی‌خواند؟

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا سیاست استاندارد دوگانه غرب در قبال رژیم صهیونیستی را محکوم و شدیداً از متحدان غربی به خاطر تروریستی نخواندن کشتار ده‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی شامل کودکان توسط رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۸ تاکنون انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ - 08October 2023

نماینده پارلمان اروپا: چرا کسی اسرائیل را تروریست نمی‌خواند؟!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «کلر دیلی» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا بر اساس ویدیویی از سخنرانی‌اش در محل این پارلمان، زبان به انتقاد از استاندارد دوگانه غربی‌ها در اینکه کشتار فلسطینیان بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی را «تروریستی» نمی‌دانند، گشود و گفت: «در اوایل ماه جاری میلادی اسرائیل در مدت پنج روز، ۳۲۳ بار به نوار غزه حمله و آن را بمباران کرد. ۱۰ غیرنظامی کشته و هزار و ۱۰۰ نفر بی‌خانمان شدند. از سال ۲۰۰۸ تاکنون، در حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری، ۱۵۰ هزار فلسطینی کشته و زخمی شده‌اند. ۳۳ هزار نفر از آن‌ها کودک بوده‌اند، اما هیچ‌کس درباره آن‌ها حرفی نمی‌زند و آن‌ها را تروریست نمی‌خواند.»

این نماینده پارلمان اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: «اتحادیه اروپا وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، تنها می‌ایستد و تماشا می‌کند و اسرائیل را دوست ما می‌خواند. ما در کرانه باختری خانه و مدرسه می‌سازیم و اسرائیلی‌ها آن‌ها را از بین می‌برند. ما وقتی همچنان اسرائیل را دوست خودمان می‌خوانیم، دیگر نمی‌توانیم ادعا کنیم اتحادیه‌ای حامی ارزش‌ها هستیم. ما باید یک چنین گفت‌وگویی را داشته باشیم. با توجه به محدودیت‌های زمانی که اکنون داریم و وعده مثبت گروه‌های دیگر برای تسهیل برگزاری یک مناظره لازم و تمام‌عیار در این زمینه در ماه ژوئن من طرح آن را پس می‌گیرم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار