در دیدار با مسئولان انتظامی و مرزبانی اردبیل؛

نماینده ولی‌فقیه در اردبیل: با تلاش پلیس فضای امنی بر جامعه حاکم است

آیت‌الله «عاملی» گفت: با تلاش پلیس فضای امنی بر جامعه حاکم است و خدمت در سنگر نظم و امنیت، توفیق بزرگی است و قداست خاصی دارد.
کد خبر: ۶۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ - 07October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شامگاه دیروز در دیدار با مسئولان ارشد انتظامی و مرزبانی استان با تبریک هفته فراجا و قدردانی از تلاش‌های شایسته نیروی انتظامی اظهار داشت: خدمت در سنگر نظم و امنیت، توفیق بزرگی است و قداست خاصی دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیروی مکتبی، متخصص و مردمی است و باید در ارتقاء این شاخص ها تلاش مضاعف داشته باشد خاطرنشان کرد: با تلاش هوشمندانه و متعهدانه پلیس بلا ها از کشور دفع و فضای امنی بر جامعه حاکم است.

در این دیدار سردار تقوی فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با خود عهد بسته ایم که آسایش خود را فدای آرامش هموطنان کنیم به ارائه گزارش از عملکرد فراجا در استان پرداخته و متذکر شد: در کنار تمامی اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی با راه اندازی دو سامانه پلیس هوشمند و پلیس آنلاین قدم بزرگی در راه هوشمند سازی خدمات برداشته است.

سردار اسمعیلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز گفت: استان اردبیل مرزی آرام و بدون مخاطره دارد و در سایه همدلی و تعامل بین مرزبانان و مرز نشینان امنیت پایدار در نوار مرزی استان حاکم است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار