دفتر ریاست جمهوری دولت سوریه در بیانیه‌ای تأکید کرد؛

قطرات خون شهیدان، موجب افزایش قدرت، انسجام و عزم ما برای تکمیل پیروزی می‌شود

دفتر ریاست جمهوری دولت سوریه اعلام کرد: هر قطره خونی که دیروز در دانشکده نظامی حمص بر زمین افتاد، قدرت و انسجام و عزم ما را برای تکمیل پیروزی افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۶۲۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 06October 2023

قطرات خون شهیدان، موجب افزایش قدرت، انسجام و عزم ما برای تکمیل پیروزی می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر ریاست جمهوری دولت سوریه امروز (جمعه) بیانیه‌ای درباره جنایت تروریستی حمص منتشر و در آن بر افزایش عزم و اراده دمشق برای تکمیل پیروزی تاکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت سوریه «سانا»، در این بیانیه آمده است: خیانت، جنایت و تروریسم به مردم کشور ضربه می‌زند و لحظاتی از شادی و افتخار را به اندوه و درد تبدیل کرد.

دفتر ریاست جمهوری سوریه در ادامه تاکید کرد: تروریسم هرگز نمی‌تواند قدرت ما را به ضعف، استواری ما را به عقب‌نشینی و ایمان‌مان را به شک تبدیل کند.

در ادامه بیانیه دولت سوریه، خاطرنشان شده است: هر قطره خونی که دیروز در دانشکده نظامی حمص بر زمین افتاد، قدرت و انسجام و عزم ما را برای تکمیل پیروزی افزایش خواهد داد.

بعدازظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) بود که تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی بر جای گذاشته است.

وزارت بهداشت سوریه صبح امروز اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به ۸۹ شهید از جمله ۳۱ زن و پنج کودک افزایش یافته و تعداد مجروحان هم به ۲۷۷ نفر رسیده است.

وزارت خارجه سوریه نیز با انتشار بیانیه‌ای این جنایت گروه‌های تروریستی در حمص را به‌شدت محکوم کرده و ضمن توصیف این اقدام تروریست‌ها به اقدامی بزدلانه، خواستار مؤاخذه کشورهای حامی تروریسم شد. 

دولت دمشق همچنین در بیانیه‌ای، از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله گروه‌های تروریستی به دانشکده نظامی این کشور در حمص را محکوم کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها