مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

۵۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی جهادگران ارسال شد

«هنری» گفت: ۶۳۶ نفر در جشنواره جهادگران شرکت کردند که این افراد بیش از پنج هزار و ۲۰۰ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از داوری ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره برگزیده شدند.
کد خبر: ۶۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 04October 2023

۵۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی جهادگران ارسال شد/ رونمایی از ۳ طرح خلاقانه گروه‌های جهادیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در همایش سالانه شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره جهادگران، اظهار داشت: جشنواره ملی جهادگران در تمامی استان‌های کشور برگزار و در خراسان جنوبی نیز این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در بخش‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: این جشنواره در سه بخش هنری، ادبی و تخصصی پیش‌بینی شد که عرصه‌های آن شامل عمران و محرومیت‌زدایی، سبک زندگی جهادی، بهداشت و سلامت، علمی و دانش‌بنیان، آموزش تحصیلی، جهاد تبیین، جهاد خدمت و خدمت مؤمنانه، ویروس منحوس کرونا، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، امیدآفرینی، فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: ۶۳۶ نفر در جشنواره جهادگران شرکت کردند که این افراد بیش از پنج هزار و ۲۰۰ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از داوری ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره برگزیده شدند.

هنری گفت: طی یک سال گذشته بیش از یک هزار و ۹۶۰  اردوی جهادی در سطح استان برگزار شد و ۲۰ هزار نفر جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغال، توانمندسازی و غیره در این  اردوها فعالیت داشتند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های ما سوق دادن گروه‌های جهادی به سمت دانش‌بنیان‌ها و کار علمی و تخصصی خاص و تمیز است، متذکر شد: امروز شاهد رونمایی از سه طرح خلاقانه گروه‌های جهادی در استان خواهیم بود که برای اولین بار در کشور با خلاقیت گروه‌های جهادی خراسان جنوبی به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار