در مراسم سالگرد شهادت شهید هاشمی:

پدر شهید: هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداریم

هاشمی گفت: من و شهیدم هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداریم، نداشتیم و نخواهیم داشت.
کد خبر: ۶۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 02October 2023
هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نخستین سالگرد شهادت سردار شهید «سید حمیدرضا هاشمی» فرمانده کرمانی اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و فرمانده انتظامی استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.
 
سید «محمدعلی هاشمی» پدر شهید سید «حمیدرضا هاشمی» در این مراسم اظهار داشت: در مصاحبه ای که چند روز قبل انجام دادم، گفتم من و شهیدم هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداریم، نداشتیم و نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه کسانی که این شهید را به شهادت رساندند مشتی مزدور و وطن‌فروش بودند، ابراز کرد: دست برادران اهل سنت را می‌بوسم و مشکلی با آن‌ها نداریم.
 
هاشمی عنوان کرد: من یقین داشتم که حمیدرضا شهید می‌شود اما زمان آن را نمی‌دانستم و بعد از اینکه فهمیدم سید حمیدرضا شهید شده است، دو رکعت نماز شکر با اخلاص خواندم. همه پدر و مادرها دوست دارند آرزوهای خوب فرزندانشان برآورده شود و من خدا را شاکرم که حمیدرضا به آرزوی خود رسید.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار