در یادواره شهدای آرامگاه شهید معتمدی شهرستان بابل؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار جهان اسلام است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه ایران با تکیه بر قدرت جوانان، دانش بومی و اعتماد به نفس ملی اکنون به نماد قدرت و اقتدار جهان اسلام در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است، گفت: ایران اسلامی هرگز زیر بار تهدید، تحریم و تحقیر نمی‌رود.
کد خبر: ۶۲۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ - 01October 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی در یادواره شهدای آرامگاه شهید معتمدی شهرستان بابل در جمع عموم مردم این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا چراغ مکتب ایثار و شهادت را روشن کردند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان اگر بیشتر از شهادت دارای فضیلت نباشد، قطعا کمتر نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در زمره طولانی‌ترین، نابرابرترین و نامتقارن‌ترین جنگ‌های رخ داده در قرن‌های اخیر بود، خاطرنشان کرد: وحدت ملی همراه با غیرت دینی به بیگانگان اجازه نداد که حتی یک وجب از خاک کشورمان را تصرف و چپاول کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحریف رشادت‌ها و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس یقیناً ارزش‌های دفاع مقدس را دچار خدشه می‌کنند، تصریح کرد: توجه به جهاد تبیین به‌ویژه برای نسل جوان امری ضروری و حائز اهمیت است؛ چراکه نسل جوان باید بداند آرامش و امنیت کنونی کشور اتفاقی نیست و اگر رشادت رزمندگان در طول جنگ نبود امروز ایران و ایرانی وجود نداشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تشریح و مقایسه آمار تعداد شهدا، مجروحین و اسیران ایران و عراق در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: رژیم بعث عراق با حمایت همه‌جانبه بیش از ۸۰ کشور دنیا و در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و تسلیحات نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه ایران با تکیه بر قدرت جوانان، دانش بومی و اعتماد به نفس ملی اکنون به نماد قدرت و اقتدار جهان اسلام در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: ایران اسلامی هرگز زیر بار تهدید، تحریم و تحقیر نمی‌رود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه تجزیه ایران و انهدام کامل نظام اسلامی خوابی است که از دوران صدام تا امروز هرگز محقق نشده است، گفت: حفظ تمامیت ارضی، حفظ اسلام، حفظ حیثیت، آبروی ملی و ارزش‌های اعتقادی و ملی که از دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس است، در وجود تک تک ایرانیان نهادینه شده و به برکت خون شهدا این موضوع تا نابودی ایادی ظلم و استکبار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار