فرمانده انتظامی استان کردستان:

اشراف و آمادگی یگان ویژه نشان از این روحیه جهادی و انقلابی است

سردار آزادی گفت: اشراف و آمادگی عملیاتی کارکنان یگان ویژه در مأموریت‌های پلیس استان کردستان در طول سال خود نشان از این روحیه جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۶۲۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ - 01October 2023

اشراف و آمادگی یگان ویژه نشان از این روحیه جهادی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا امروز در سفر به کردستان در جمع کارکنان یگان ویژه این استان حضور یافت.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: از نزدیک شاهد رشادت، شجاعت و از خودگذشتگی کارکنان یگان ویژه در کنار دیگر نیروهای انتظامی استان هستیم که این مهم قابل تقدیر است.

وی افزود: در سال گذشته همکاران یگان‌ ویژه متحمل زحمات زیادی همچون دیگر ایام شدند که با اقتدار در میدان بودند و در راه آرامش مردم و ایجاد امنیت با جان و دل افتخار آفرینی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به روحیه جهادی کارکنان، تصریح کرد: اشراف و آمادگی عملیاتی کارکنان در مأموریت‌های پلیس استان در طول سال خود نشان از این روحیه جهادی و انقلابی است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ علیزمانی فرمانده سابق یگان ویژه کردستان‌ قدردانی و سرهنگ عباسی نیز به عنوان فرمانده یگان ویژه استان معارفه شد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار