در قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهدای ارتش در کرمان+ تصاویر

جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش به همراه پیشکسوتان دفاع مقدس امروز در مراسمی در محل قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش واقع در کرمان تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۲۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 30September 2023

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از کرمان، جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش به همراه پیشکسوتان دفاع مقدس امروز در مراسمی در محل قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش واقع در کرمان تجلیل شدند، آیین تجلیل از این افراد با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در تالار قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا برگزار شد.

سرتیپ دوم «عباس ملکی زاده» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم با اشاره به تهاجم و فعالیت رسانه‌ای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در تمامی این هجمه‌ها و توطئه‌ها کشور با معجزه حفظ شده که عامل آن وجود و دعای خانواده شهداست.

وی با اشاره به اخلاص شهیدان در تمامی امور تصریح کرد: پیام و وصیتنامه شهدا را وقتی مطالعه می کنیم، چند چیز ثابت داشت که حرکت در راه راست، پشتیبانی از ولایت و خدمت به مردم از جمله این موارد محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ما امروز در محضر خانواده شهدا هستیم و همه باید قدر این خانواده ها را بدانیم.

سرتیپ ملکی زاده افزود: باید به خانواده شهدا و ایثارگران توجه کنیم و این کمترین کاری است که ما مسئولان می توانیم برای آنها انجام دهیم.

وی با اشاره به تحمل سختی ها از طرف ایثارگران و خانواده شهدا بیان کرد: برخی جانبازان ما ۳۰ سال بر روی تخت خوابیده اند که تصور آن هم سخت است و ما مدیون آنها هستیم.

خانواده شهدای ارتش در کرمان تجلیل شدند+تصاویر

خانواده شهدای ارتش در کرمان تجلیل شدند+تصاویر

خانواده شهدای ارتش در کرمان تجلیل شدند+تصاویر

خانواده شهدای ارتش در کرمان تجلیل شدند+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها