در پیامی؛

سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح ایران آماده همکاری با پاکستان برای مبارزه با تروریسم هستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به فرمانده ارتش پاکستان تأکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری و همراهی در مبارزه همه‌جانبه با تروریسم آماده هستند.
کد خبر: ۶۲۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 30September 2023

سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح ایران آماده همکاری با پاکستان برای مبارزه با تروریسم هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به ارتشبد «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان جان باختن تعدادی از شهروندان پاکستانی در اقدام تروریستی اخیر در منطقه بلوچستان این کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ژنرال ارتشبد عاصم منیر
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی پاکستان

سلام علیکم؛

اقدام تروریستی ناجوانمردانه مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در منطقه بلوچستان آن کشور که منجر به جان ­باختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندان مظلوم و بی‌گناه شد، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

اطمینان دارم عاملان این جنایت راه گریزی نداشته و با تلاش نیرو‌های مسلح و نهاد‌های امنیتی و قضایی آن کشور به‌زودی شناسایی، دستگیر، محاکمه و مجازات خواهند شد.

با اعلام آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری و همراهی در مبارزه همه‌جانبه با تروریسم، این اقدام وحشیانه، ضد دینی و انسانی را محکوم نموده و با طلب علوّ درجات جان‌باختگان و شفای عاجل مجروحان حادثه از درگاه الهی، همدردی و تسلیت خود را با جنابعالی، نیرو‌های مسلح، دولت و ملت مسلمان پاکستان اعلام می‌دارم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر پاسدار محمد باقری

مهر ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار