فرمانده نیروی زمینی ارتش:

مهم‌ترین مولفه نیروی زمینی مراقبت هوشمندانه از مرز‌هاست/ تجهیزات نوین اطلاعاتی «نزاجا» تهدیدی برای کشور‌های همسایه نیست

امیر سرتی «حیدری» مهم‌ترین بخش تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش را در حوزه یگان‌های اطلاعاتی عنوان کرد و گفت: تجهیزات و تسلیحات نوین اطلاعاتی نزاجا برای هیچ کشوری تهدید محسوب نمی‌شوند.
کد خبر: ۶۱۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 28September 2023

مهمترین مولفه نیروی زمینی مراقبت هوشمندانه از مرز‌ها و تولید امنیت پایدار است/ تجهیزات و تسلیحات نوین اطلاعاتی هیچ گونه تهدیدی برای کشور‌های همسایه نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم الحاق تجهیزات اطلاعاتی نوین این نیرو، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با تاکید بر منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر لزوم اشراف اطلاعاتی در تمامی حوزه‌ها، اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی به معنای توانایی عمق‌بخشی به اطلاعات و مخصوصا هوشمند کردن شبکه اطلاعات است.

امیر حیدری با اشاره به تغیر ساختار نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر افزود: مهمترین بخش تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش در حوزه یگان‌های اطلاعاتی است؛ این یگان‌ها به منظور اشراف اطلاعاتی و عمق‌بخشیدن به اطلاعات و جمع‌آوری آن به صورت هوشمندانه نیاز به سازمان، آموزش و تجهیزات ویژه‌ای داشته‌اند که امروز در جدول سازمان برای آن‌ها پیش‎بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات و تسلیحاتی که امروز به یگان‌های اطلاعاتی نیروی زمینی به منظور جمع‌آوری اطلاعات در عمق هدف و بصورت کاملا هوشمندانه به یگان‌های نیروی زمینی ارتش واگذار شده است کاملا بومی و توسط صنایع وزرات دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، جهاد خودکفایی و رزمندگان متخصص و توانمند اسلام است.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز در این مراسم انواع پهپاد‌ها، رادارها، مولتی‌روتر، دوربین‌های اپتیکی و سامانه‌های نظارتی متحرک به منظور اشراف کامل اطلاعاتی، جمع‌آوری اطلاعات در عمق هدف و مراقبت هوشمندانه از مرز‌های کشور به یگان‌های اطلاعاتی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص الحاق تجهیزات نوین اطلاعاتی به یگان‌های اطلاعات نیروی زمینی ارتش گفت: این تجهیزات و تسلیحات برای هیچ کشوری تهدید محسوب نمی‌شوند و فقط به منظور مراقبت هوشمندانه از مرز‌های کشور و تولید امنیت پایدار است.

مراسم الحاق تجهیزات اطلاعاتی نوین نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) و جمعی از فرماندهان و مسولان اطلاعاتی ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح با محوریت معاونت اطلاعات نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار