در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش هشت سال دفاع مقدس مطرح شد؛

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح: لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان/ در دفاع مقدس توانستن را نشان دادیم

امیر باقری گفت: در دوران دفاع مقدس توانستن را نشان دادیم و رمز موفقیت ما لبیک به فرمان امام (ره) و رقم زدن صحنه‌های تاریخی است.
کد خبر: ۶۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 28September 2023

لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان/ در دفاع مقدس توانستن را نشان دادیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز (پنج‌شنبه) و همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این همایش آغازی بر اجرای مطالبات و تدابیر رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی است.

امیر باقری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس که فرمودند واقعه دفاع مقدس یک برهه برجسته از تاریخ ما است که باید به نسل‌های جوان منتقل شود، گفت: در دفاع مقدس توانستن را نشان دادیم و رمز موفقیت ما لبیک به فرمان امام (ره) و رقم زدن صحنه‌های تاریخی است.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز پیشکسوتان نقش مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس دارند و امیدواریم بتوانیم بر وظایفی که برعهده داریم در این راه عمل کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها