بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی جزیره خارگ

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی خارگ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی؛ توان رزمی و توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و در ادامه مرکز اهدای خون درمانگاه پدافند هوایی خارگ را افتتاح کرد.
کد خبر: ۶۱۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 27September 2023

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی شهید هادی پور جزیره خارگبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید هادی‌پور جزیره خارگ، این جزیره را ویترین پدافند هوایی ارتش خواند و اظهار داشت: آسمان ایران اسلامی و بالاخص آسمان جزیره خارگ، آسمان نفوذناپذیر در برابر هرگونه پرنده‌ای است و این حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر در سایه جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های چشمان همیشه بیدار کارکنان غیور پدافند هوایی ارتش میسر شده است.

امیر صباحی‌فرد ادامه داد: پدافند هوایی خارگ در حوزه‌های تخصصی و خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به هموطنان خارگ همیشه و در همه حال در میدان عمل زبانزد بوده است و این از افتخارات ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در بدو ورود با حضور در یادمان شهید گمنام موضع ۱۳ پدافند هوایی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام شهیدان و شهدا؛ در جریان احداث یادمان شهید گمنام قرار گرفت و بر لزوم تسریع در روند ساخت و اتمام پروژه تاکید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین در ادامه این بازدید، سایت ۵۳ اسکایگارد را بنام شهید یدالله ملکی که در سال ۱۳۶۶ در همین موضع به درجه رفیع شهادت نائل آمده، نامگذاری کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار