در جمع نیرو‌های مسلح شهرستان شازند مطرح شد؛

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی: معنویت کلید پیروزی انقلاب اسلامی است

سردار کریمی گفت: جوانان و امت اسلامی با سلاح معنویت مسلح شدند و توانستند در برابر تحریم‌ها ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.
کد خبر: ۶۱۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 27September 2023

کلید پیروزی انقلاب اسلامی، معنویت است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در جمع نیروهای مسلح شهرستان شازند، اظهار داشت: مؤلفه «قدرت معنوی» راز استمرار انقلاب اسلامی است، قدرت پنهانی که دشمن تصور نمی‌کرد امت اسلامی با بهره گیری از این ظرفیت بتواند تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها را از پیش رو بردارد و بیش از چهار دهه در مقابل تمامی تهدیدها از جمله تهدید نرم دشمن بایستد.

وی تأکید کرد : وعده خداوند پیروزی جبهه حق در برابر باطل است و انسان تنها در صورتی می‌تواند به محبوب خود برسد که ایثارگر واقعی باشد و شهدا کسانی هستند که پیروز میدان شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همگان مکلفند به مسئولیت اجتماعی خود به درستی عمل کنند و آنچه که به سردار سلیمانی جرأت داد تا پا در میدان بگذارد، اطاعت از امر ولی‌فقیه و توکل بر خدا بود.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ کنونی ،معنویت و اعتقادات ملت ایران را نشانه رفته است چرا که وجود این مهم در جبهه حق علیه باطل، و اتکا رزمندگان اسلام بر ایمان و معنویت در کنار رزم، سبب شد قدرتمندترین دشمنان را به زانو درآورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار