مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد؛

نسل جدید جمعیت هلال احمر با خلق و خوی فداکاری و ایثار عجین شده‌اند

سردار مرادحاجتی گفت: هلال احمر نسل بی نظیری را پرورش داد. در هشت سال دفاع مقدس شاهد از جان گذشتگی و ایثار امداد جبهه بودیم و اکنون نیز نسل جدید جمعیت با خلق و خوی فداکاری و ایثار عجین شده اند.
کد خبر: ۶۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 27September 2023

نسل جدید جمعیت هلال احمر با خلق و خوی فداکاری و ایثار عجین شده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هلال احمر خوزستان امروز با حضور مدیرعامل هلال احمر استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان و جمعی از کارکنان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش هلال احمر در جبهه‌ها بر همگان ثابت و پس از آن در سیل و زلزله و دیگر بحران‌ها نیز بر همه آشکار شده است.

وی افزود: هلال احمر نسل بی نظیری را پرورش داد. در هشت سال دفاع مقدس شاهد از جان گذشتگی و ایثار امداد جبهه بودیم و اکنون نیز نسل جدید جمعیت با خلق و خوی فداکاری و ایثار عجین شده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی از ابتدا تا امروز گفت: جامعه به افراد از جان گذشته همچون غیور مردان هلال احمری نیازمند است بنابراین علاوه بر نگاه امدادی، ما این جمعیت را یک بازوی توانمند فرهنگی می‌بینیم که حافظ ارزش‌هاست.

در پایان این مراسم با حضور «وحید شعبانی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ایثارگران، رزمندگان، آزادگان و خانواده‌های معظم شاهد با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد و دفتر بسیج کارمندی هلال احمر خوزستان نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار