جانشین فرمانده سپاہ امام حسن مجتبی (ع):

فرهنگ و معارف دفاع مقدس، باطل السحر تمام نقشه‌های شیطانی دشمنان است

سردار «کرمی» با بیان اینکه فرهنگ و معارف دفاع مقدس، باطل السحر تمام نقشه‌های شیطانی دشمنان است؛ گفت: در برابر ترویج و تبیین فرهنگ و ارزش‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جوان مسئول هستیم.
کد خبر: ۶۱۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 27September 2023

در برابر ترویج فرهنگ و ارزش‌های شهدا مسئول هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار «مجتبی کرمی» جانشین فرمانده سپاہ امام حسن مجتبی (ع) در بازید از نمایشگاہ ھفته دفاع مقدس در امامزاده عبدالله (ع) محمد شهر البرز که به همراه سرھنگ پاسدار احسان جعفری فرماندھ ناحیه جواد الائمه(ع) صورت گرفت، اظهار داشت: معرفی فرهنگ و معارف دفاع مقدس و فراهم کردن بستر انتقال آن به نسل جوان یکی از ضرورت‌های مهم فرهنگی کشور است.

وی با بیان اینکه ما امانت دار ارزش‌های شهدا هستیم و باید آن را به نسل‌های آتی انتقال دهیم، افزود: دین شهدا تا زمانی که فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک میراث معنوی ارزشمند به نسل جوان انتقال داده نشود بر گردن ما است و باید در این زمینه با حداکثر توان بکوشیم.

سردار کرمی برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس را فرصت مناسبی جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت بر شمرد و خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهدا می‌تواند آن‌ها را از آسیب‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی طراحی شده توسط دشمنان مصون دارد و آن‌ها را در راه رشد و تعالی فکری و معنوی قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار