جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

فعال شدن هیئت‌های اندیشه‌ورز زمینه‌ساز رفع مشکلات کشور/ نخستین واکسن ایرانی کرونا با مدیریت بسیج تولید شد

سردار قریشی گفت: اگر هیئت‌های اندیشه‌ورز به خوبی فعال شوند، بیشتر مشکلات بخش سلامت کشور برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 26September 2023

فعال شدن هیئت‌های اندیشه‌ورز زمینه‌ساز رفع مشکلات کشور/ نخستین واکسن ایرانی کرونا با مدیریت بسیج تولید شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی رؤسای هیأت‌های اندیشه‌ورز و مسئولین بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولین نظام سلامت که در سالن همایش شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج اقشار برگزار شد، پس از شنیدن سخنان، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های تعدادی از مدعوین اظهار داشت باید از نیروی جوانی و هم از تجربه افراد مسن همزمان استفاده کرد تا موجب پیشرفت در امور مختلف کشور شود.

وی با اشاره به این که سیاست نظام برخورد رأفت آمیز با متخلفان می‌باشد گفت: ما باید ابتدا رفتار ارشادی داشته باشیم تا زمینه جذب افراد فراهم شود، اما اگر برخی افراد بخواهند در صف مخالفین و معاندین قرار بگیرند برخورد نظام با آن‌ها تفاوت خواهد کرد.

سردار قریشی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای بررسی تعدادی از پیشنهاد‌ها مبنی بر تغییر و بهبود و ارتقاء برخی از ساختار‌ها افزود: با تشکیل این کارگروه و بررسی پیشنهاد‌ها زمینه کارایی بیشتر اقشار بسیج فراهم خواهد شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با بیان این که انقلاب اسلامی ایران حامی مظلومین جهان است گفت: انقلاب در مقابل ظالمین ایستادگی می‌کند و از مردم محروم مثل مردم فلسطین یمن و دیگر کشور‌ها دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما در حال پیش رفت و الهام بخشیدن به سایر ملل می‌باشد تصریح کرد: دشمنان به این علت به جنگ ایران آمده‌اند.

سردار قریشی با اشاره به پیشرفت‌های نظام پزشکی ایران نسبت به قبل از انقلاب تصریح کرد: ما قبل از انقلاب حدود ۱۴ هزار پزشک در ایران داشتیم که حدود ۷ هزار نفر از آن‌ها را پزشکان هندی بنگلادشی و پاکستانی تشکیل داده بود و از آن ۷ هزار پزشک ایرانی هم فقط تعدادی دارای تخصص بودند، اما حالا شاهد پیشرفت‌های بسیار زیاد در حوزه پزشکی هستیم.

وی همچنین گفت: سیلو‌های گندم و دکل‌های برق و سد‌ها و. را قبل از انقلاب خارجی‌ها احداث می‌کردند به نحوی که در آن دوران فقط ۱۹ سد برای ما ساختند، اما الان به تنهایی صد‌ها سد را خودمان به تنهایی ساخته‌ایم.

سردار قریشی گفت: در حوزه نظامی هم در عالی‌ترین سطح خود هستیم ما زمانی قادر به تولید آرپی‌جی و یا حتی فشنگ نبودیم، اما الان پیشرفت‌های ما در حوزه دفاعی و نظامی خیره کننده است و این موجب افزایش دشمنی دشمنان با نظام اسلامی شده‌است.

جانشین رئیس سازمان بسیج همچنین افزود: این پیشرفت‌ها به معنای نبود مشکل در بخش‌هایی مثل بخش معیشتی نیست و ما باید سعی کنیم با تلاش و کوشش بیشتر مشکلات را برطرف کنیم.

وی همچنین گفت: جامعه پزشکی در ایام کرونا خوب درخشید و نخستین واکسن کرونا با هدایت و مدیریت سازمان بسیج ساخته شد.

سردار قریشی تصریح کرد: ما باید با تکیه بر نیرو‌های مردمی و با رویگردانی از تفرقه و جدایی، مسیر پیشرفت کشور را با قوت بیشتر طی کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار