به همت محفل ادبی دکتر معین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان؛

کارگاه نقد و بررسی حول محور «‌شعر پایداری» در رشت برگزار شد

کارگاه نقد و بررسی و گفت‌وگو حول محور «‌شعر پایداری» با حضور جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه میرزا کوچک سلیمانداراب رشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ - 26September 2023

کارگاه نقد و بررسی و گفت‌وگو حول محور «‌شعر پایداری» برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، کارگاه نقد و بررسی و گفت‌وگو حول محور شعر پایداری با حضور بهرام مژدهی، دبیر و اعضای محفل ادبی دکتر معین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، جمعی از شعرا، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و ادبیات جنگ و دفاع مقدس در کتابخانه میرزا کوچک سلیمانداراب رشت برگزار شد.

در این نشست فرهنگی که به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز هفته دفاع مقدس برگزار شد در خصوص شعر پایداری در ایران و سایر کشورها بحث و تبادل نظر شد. همچنن در ادامه این نشست چند تن از شاعران برجسته گیلانی به خوانش اشعار خود با موضوع جنگ و دفاع مقدس پرداختند.

گفتنی است نشست‌ها و جلسات محفل ادبی دکتر معین بصورت هفتگی و در مناسبت‌های مختلف تقویمی ملی و مذهبی با حضور اعضای این محفل، علاقمندان به ادبیات پارسی و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان در بخش فعالیت‌های جنبی کتابخانه عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار