در مراسم گرامیداشت روز سرباز؛

معاون منابع انسانی وزارت دفاع: اقتدار کشور مرهون ولایت است

امیر سرتیپ دوم «صادقی» با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم و اقتدار ما وابسته به ولایت است، گفت: تا زمانی که در این راه حرکت می‌کنیم، هیچ خللی در کار ما وارد نمی‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ - 26September 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «سعید صادقی» معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در مراسم گرامیداشت روز سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام، امید، شادی و تحرک جوانان و مسیر هدایت ما را که کتاب عظیم قرآن است، هدف قرار داده‌اند که دو تهدید بسیار بزرگ برای کشور است.

امیر صادقی افزود: قدرت‌های استکباری امروز مهم‌ترین فضایی که در راستای استحاله کشور‌های در حال توسعه به کار گرفته‌اند، فضای رسانه است و در این راه تهدیدات واهی، پوشالی و اوهام خیالی را در قالب مشی‌های بسیار ناصواب از طریق فضای مجازی در برابر کلام‌حق آزادی‌خواهان جهان قرار می‌دهند.

معاون منابع انسانی وزیر دفاع ادامه داد: امروز ایران اسلامی نه‌تنها از فضای مجازی آسیب نخواهد دید، بلکه فضایی حقیقی را در جهان ایجاد کرده که آزادی‌خواهان عالم پرچم آن را در دست دارند؛ نمونه این فضای حقیقی، سخنان ریاست جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد بود.

وی با بیان اینکه سرباز در نیرو‌های مسلح عزیز است، عنوان کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و اقتدار ما وابسته به ولایت است.

امیر صادقی اضافه کرد:  تا زمانی که در راه ولایت حرکت می‌کنیم، هیچ خللی در کار ما وارد نمی‌شود و به قول امام راحل (ره) دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

مراسم گرامیداشت روز سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز در مصلی شهر ری واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار