در مراسم گرامیداشت روز سرباز؛

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع: دشمنان به دنبال شبهه‌افکنی در جامعه هستند

امیر دریادار «خواجه‌امیری» گفت: امروز دشمنان به دنبال شبهه‌افکنی در جامعه هستند و هدف‌شان خارج کردن مردم از صحنه و ایجاد خدشه در باور‌های آن‌هاست.
کد خبر: ۶۱۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 26September 2023

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع: اذعان دشمنان به شکست فشار حداکثری علیه مردم ایران/ دشمنان به دنبال شبهه‌افکنی در جامعه هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در مراسم گرامیداشت روز سرباز وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، جانبازان و آزادگان اظهار داشت: هر ماه چندین هزار جوان کشور وارد نیرو‌های مسلح شده که پیام نوسازی و استحکام برای کشور و ملت است.

امیر دریادار خواجه‌امیری خدمت سربازی را پرارزش‌ترین زمان برای شکوفاسازی غیورمردان سرباز کشور دانست و افزود: جوانان ما در سربازی درس ایستادگی در برابر مشکلات را می‌آموزند و از آنجایی که مسئولیت اصلی نیرو‌های مسلح حراست از میهن اسلامی است، شما سربازان باید به این امر ببالید؛ چراکه آسایش و امنیت را برای مردم رقم می‌زنید.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع ادامه داد: سربازان در دوران خدمت مسائل زیادی همچون وظیفه‌پذیری و مسئولیت‌شناسی، هویت فردی و اجتماعی، حس تعلق به جامعه و نظام روحیه ایثارگری، روابط برادری، تمرین مدارا و بردباری و کسب تجربه زیاد برای زندگی و... را می‌آموزند؛ لذا سربازان باید با توجه کافی موضوع مهارت‌آموزی را به خوبی پیگیری کنند تا پس از سربازی نیز از این مهارت‌ها برای زندگی آتی خود استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما امروز اذعان می‌کنند که با وجود فشار حداکثری علیه مردم ایران شکست خورده‌اند، گفت: امروز دشمنان به دنبال جنگ نرم و شبهه‌افکنی در میان جامعه هستند که هدف از این شبهه‌افکنی‌ها خارج کردن مردم از صحنه و ایجاد خدشه در باور‌های آن‌هاست.

امیر خواجه‌امیری اضافه کرد: قانونی الهی در عالم وجود دارد که هر کسی خدا را نصرت کند، خدا نیز او را نصرت خواهد کرد و این سنتی الهی است؛ لذا باید بدانیم نصرت الهی منجر به این می‌شود که در دنیای جدید جایگاه پیدا کرده و الگویی برای جهان اسلام باشیم.

مراسم گرامیداشت روز سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز، در مصلی شهر ری واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار