جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

امیدبخشی در جامعه راهبرد خنثی‌سازی توطئه دشمنان است

سردار عسکری گفت: امیدبخشی و تقویت باور‌های اعتقادی در جامعه راهبرد خنثی‌سازی توطئه دشمنان است چرا که به انحراف کشیدن مسیر انقلاب، از ابتدای پیروزی نهضت دستور کار معاندان نظام بوده است.
کد خبر: ۶۱۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ - 25September 2023

امید بخشی در جامعه راهبرد کلیدی خنثی سازی ترفند دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا عسکری» جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی امروز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ساوه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: اکنون دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد جنگ رسانه ای و ضربه زدن به نظام اسلامی است که نباید اجازه داد دشمن از سنگر و خاکریزهای ملت عبور کند.

وی بازخوانی رشادت های دفاع مقدس برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم با فرهنگ ایثار و شهادت، امری ضروری دانست و گفت: دشمن تلاش می کند به ارزش ها و خودباوری ملت ایران آسیب وارد کند، اما شرایط دوران دفاع مقدس نشان می دهد که ایمان و خودباوری مردم، موجب پیروزی در جنگ هشت ساله شد.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: تحریم و تجزیه طلبی از دیگر برنامه های دشمن بود و تلاش کرد تا با این ابزار نظام اسلامی را منزوی کند اما در این سناریو نیز شکست خورد و زمانی که از همه نقشه های خود ناامید شدند دست به جنگ تحمیلی زدند اما در جنگ هشت ساله هم نتوانستند توطئه های خود را عملیاتی کنند و این جنگ به دفاع مقدسی تبدیل شد که رزمندگان اسلام در دانشگاه آن تربیت یافتند و مهمترین ابعاد آن خودباوری اخلاقی، نظامی، تاکتیکی بود.

سردار عسکری افزود: خصومت دشمنان با نظام جمهوری اسلامی پایانی ندارد چرا که ایدئولوژی و ایده ایران با منافع آنان مغایر است و تا زمانی که تقابل بین جبهه حق و کفر وجود داشته باشد دشمنان اسلام همواره در پی دشمنی با اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: اکنون قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام اسلامی به حدی رسیده که ابرقدرتی مثل آمریکا حاضر شده است تن به خواسته ایران دهد و این یک پیروزی برای ایران اسلامی در عرصه بین المللی و سیاست خارجی است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: معنویت، ایمان به خدا، خودباوری و حضور به موقع در میدان از جمله مولفه هایی است که باید در بین آحاد مختلف مردم تقویت شود تا امنیت کشور خدشه دار نشود و به طور حتم زیر چتر اتحاد و انسجام، دشمن نمی تواند توطئه های خود را عملی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار