در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش: همکاری نهاجا با نخبگان/ نیروی هوایی ارتش از آمادگی بالایی برخوردار است

امیر سرتیپ «واحدی» درباره سطح آمادگی و توانمندی نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به وضعیت مطلوب جنگنده‌ها و خلبانان این نیرو، ما بسیار آماده هستیم.
کد خبر: ۶۱۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶ - 08October 2023

در حال تکمیل/////// فرمانده نیروی هوایی ارتش:امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره برنامه این نیرو برای پذیرش دانشجوی خلبانی از سایر کشور‌ها اظهار داشت: هر کشوری از جمله کشور‌های دوست اگر درخواستی در این زمینه داشته باشد، آن را می‌پذیریم.

امیر سرتیپ واحدی درباره وضعیت کنونی نیروی هوایی ارتش هم گفت: نهاجا با تمام وجود پای کار بوده و در حال به‌روزرسانی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: طی فرمانی که فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب بنده دادند، باید به سمت نیروی هوایی دانشمند تراز حرکت کنیم؛ بر همین اساس ما از نخبگان، دانشمندان و شرکت‌های دانش‌بنیان بهره می‌گیریم و موفقیت‌های خوبی نیز کسب کردیم.

وی همچنین در ادامه درباره پیام رژه بزرگ نیرو‌های مسلح در بندرعباس به دشمنان عنوان کرد: رژه هوایی بسیار خوبی در بندرعباس برگزار کردیم و دشمنان پی بردند که نیروی هوایی ارتش در آمادگی بالایی قرار دارد.

امیر واحدی همچنین درباره سطح آمادگی و توانمندی نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مطلوب جنگنده‌ها و خلبانان این نیرو، ما بسیار آماده هستیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها