در پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: «دفاع مقدس» دوران سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت ایران است

جت‌الاسلام ادیانی در پیامی دوران دفاع مقدس را یک برهه سرنوشت‌ساز در تاریخ مردم ایران دانست و تاکید کرد: دفاع مقدس، نگین درخشان دوران پرافتخار، وحدت، مقاومت و اراده ملی ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است.
کد خبر: ۶۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ - 25September 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: «دفاع مقدس» دوران سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت ایران استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ (حج۳۸)

هفته بزرگداشت دفاع مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، «لوح افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، رزمندگان و ایثارگران، یادگاران 8 سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم نمایند.

دوران دفاع مقدس یک برهه سرنوشت ساز در تاریخ مردم ایران و حتی جهان اسلام است و در جریان دفاع مقدس ارزش ها و باورهای اسلام نقش اساسی دارد.

این هفته یادآور جانبازی ها و فداکاری های ملتی است که درس مردانه زیستن را از مکتب امام حسین (ع) آموختند و برای طی این طریق که نشات گرفته از قرآن و عترت است تا پای جان ایستادند.

دفاع مقدس، نگین درخشان دوران پرافتخار، وحدت، مقاومت و اراده ملی ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است که ما را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهنمون ساخت.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) و تمامی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، خانواده های معظم شهدا و دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان والامقام را برای همگان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار