در برنامه عصر شعر و خاطره عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: خوزستان معدن شاعران ارزشی و حماسی کشور است

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان معدن شاعران ارزشی و حماسی کشور است و ما موظف هستیم که بستر مناسب برای ارائه مطلوب هنرمند این عزیزان را فراهم آوریم.
کد خبر: ۶۱۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 24September 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: خوزستان معدن شاعران ارزشی و حماسی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مراد حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان شامگاه دیروز (شنبه) در برنامه عصر خاطره و شعر دفاع مقدس که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، اظهار داشت: به لطف پروردگار در دومین روز از هفته دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه‌های خوزستان و شهرداری اهواز برنامه عصر خاطره و شعر دفاع مقدس را برگزار کردیم.

وی با اشاره به این که خوزستان معدن شاعران چیره دستی است که اگر به آنها بها داده شود در کشور خواهند درخشید، افزود: اکثر شاعران خوب خوزستانی در این برنامه حضور داشته و به شعرخوانی پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه باید در حوزه دفاع مقدس بیشتر به شعر و شاعری پرداخته شود، تصریح کرد: خوزستان معدن شاعران ارزشی و حماسی کشور است و ما موظف هستیم که بستر مناسب برای ارائه مطلوب هنرمند این عزیزان را فراهم آوریم.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم محافل ادبی و شب شعرهای دیگری را با حضور این شاعران برای دفاع از کیان مملکت برگزار کنیم.

سردار مرادحاجتی ادامه داد: دفاع از کیان مملکت یک بار با سلاح اتفاق می‌افتد و امروزه با شعر و نویسندگی و هنر رخ می‌دهد لذا باید همیشه با سلاح متعارف همخوان با سلاح دشمن به جنگ با مخالفان کشور رفت.

 در پایان این برنامه از برگزیدگان بیست و چهارمین کنگره شعر دفاع مقدس با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار