پیام تبریک مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 23September 2023

پیام تبریک مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی تن» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد. 

هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ کشور و اوج ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
هشت سال دفاع مقدس، روایت پایمردی و ایستادگی مردان و زنانی است که برای دستاورد‌های انقلاب اسلامی قدم در مسیری گذاشتند که سرانجامش آزادی و آبادانی بود.

دفاع مقدسی که در برابر ظلم، زورگویی و زیاده‌خواهی ایستاد و استعمار و استعمارگر را در نطفه خفه کرد، به حق نام این هشت سال باید «دفاع مقدس» نام می‌گرفت. روایت دفاع مقدس حکایت دلاوری شهیدان و مجاهدت رزمندگانی است که از جان و مال دنیوی گذشتند تا شهد شیرین شهادت سر بکشند.

حدیث هشت سال دفاع مقدس حکایت ملت پر افتخاری است که با وحدت، همدلی و صبر به عزت و آزادگی رسیدند.
مردم سرافراز ایران اسلامی نیز با هرگرایشی نسبت به حماسه‌سازان و دلاوران سرزمین‌شان ادای احترام می‌کنند و در بسیاری موارد در جهت اشاعه و ترویج آن می‌نویسند، شعر می‌سرایند، فیلم می‌سازند، نقشی بر بوم می‌زنند و از هر کار فرهنگی و هنری که بتوان با استفاده از آن ذره‌ای از آن حماسه‌ها را به نمایش گذاشت دریغ ندارند.

بودند و هستند کسانی که برای اینکه فرهنگ‌ها و آئین‌ها و سرزمین‌شان دستخوش تهاجم متجاوزان قرار نگیرد، از همه چیزشان گذشتند و می‌گذرند تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.

آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان است و باید قدردان ایثارگری‌های آنان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری و رشادت‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشورعزیزمان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار